Rok výroby |
1938 |
Výrobní číslo: |
270462 |
Kola: |
falcová 28 x 1,5", pláště Rubena Náchod |
Náboje: |
přední i zadní STYRIA |
Délka stroje s koly: |
202 cm |
Délka rámu po zakončení vidlic: |
131 cm |
Krk: |
výška 12cm, mufny zdobené mřížkováním, tlumič řízení |
Převod: |
2,9 : 1 (52 zubů na 18 zubů) |
Talíř: |
52 zubů, výměnný odjimatelný s kliky (5 šroubů), zdobení - 12 soustředných odfrézovaných kruhů (průměr 2cm), 12 elips o délce 3,7 cm a výšce 1,7 cm, bez nápisu |
Sedlo: |
kožené, sportovní, neodpružené |
Barva: |
černá, na štanglích tři paprsky barvy slonové kosti červeně lemované, délka 33cm, které dále pokračují uzavřenou zlatou dvojlinkou. Na sedlové trubce v slonovinově bílém, červěně lemovaném poli erb Stadionu Rakovník (pouze freska). Na blatníku středový pruh barvy slonové kosti, červeně lemovaný, po okrajích souběžné lahvově zelené pruhy zlatě lemované. |
Řidítka: |
berany průměr 2,3cm, ve volném představci dřevěné rukojeti délka 10cm, napuštěné včelím voskem, 8 protiskluzových vrypů, zvonek setrvačníkový, průměr 7cm (replika) |
Brzdy: |
přední - páková s táhlem (páka kopíruje berany), zadní - torpédo zn. STYRIA |
Světlo: |
přední - závěsná karbidová svítilna OTTO SCHARLACH NÜRNBERG rok cca 1926 průměr 6cm, zádní - odrazové sklo na blatníku HAWE PRAHA TYP 2420 průměr 5cm |
Rekonstrukce: |
Tomáš Hlavenka, předseda MV, 2005 |